دلم خسته است
نوشته شده توسط : ALIREZA

 

دلم خسته است

دلم تنهاست

دلم درد است

دلم مرگ است

دلم سنگ است

خدا به دادم برس...

دیگه تا کی؟?

خسته ام ...

سیرم از این زندگی

میخوام برم یه جای دور

از غصه ها

از زندگی

از بی کسی

از بی همدلی

بی همدردی

بی هدفی

از نفس کشیدن خسته ام...

خدا..................................

خودت  یاوریم کن......................

 خودت داوریم کن..........................

پر زگناهم، خودت دستام وبگیر..............

ببر از این دیار..........................................





:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: